اس ام اس ماه رمضان .جدید
شهیدداودآجورلو
شهیدداودآجورلو-عشق

السلام علیک یا بقیه الله

ماه خدا،وقت بخشیدن وصاف کردن دلهاست ، پس اگر نگاهی ،

صدایی ، زبانی از من بردلت ترکی انداخته ، به

بزرگی میزبان این ماه مراببخش .

شاید فرصتی برای جبران نباشد .التماس دعا

****************************

حلول ماه رمضان مبارک وجود نازنینت.از خداوند متعال آرزوی

توفیق عبادت وبندگیت را به در گاهش دارم.

ملتمس دعایت در حق من گناهکار در سحر گاهان هستم .

عمرت پایداروچشمانت منور به جمال دل ارای مهدی (عج) زهرا(س) باد.

اللهم رد کل غریب

 

 

****************************

سلام بر ماه خدا ومهمان خدا 

التماس دعا 

****************************

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من

همیشه به یاد توام.از طرف بهترین دوست تو: خدا(سوره بقره آیه 152) 

 

 


شهیدداودآجورلو اللهم عجل لولیک الفرچ بحق زینب سلام الله علیه

درباره وبلاگ

شهدا دعا داشتند،ادعا نداشتند نیایش داشتند،نمایش نداشتند حیا داشتند،ریا نداشتند رسم داشتند،اسم نداشتندو... کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، کجائید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر زمرغان هوایی.
آخرین مطالب
نويسندگان